Tuesday, January 13, 2015

Cum sa facem o supa crema delicioasa care nu ingrasa ba din contra slabeste

Supa crema de praz este una dintre cele mai delicioase  supe de legume .Pentru o astfel de supa avem nevoie de un praz mai mare, 2 morcovi mai mari , 2 ceapa rosie ,4cartofi ,o telina ,o capatana de usturiu nu prea mare ,bacon cam 300g, puteti folosi prosciuto sau sunca presata .Prazul il taiem in doua, partea verde o pastram iar partea mai albicioasa o punem la fiert impreuna cu celelalte legume .Legumele le taiem in cuburi mai mari pentru a nu retine multa apa si supa sa aibe un gust apos si le punem la fiert impreuna cu jumatate din portia de usturoi se adauga si putina sare la fiert .Dupa ce legumele s-au fiert le scurgem dar nu aruncam apa si le pasam cu blenderul sau orice alt intrument  de pasare .Morcovul il scoatem  nu il pasam  si il punem intr-un vas separat.Inainte sa punem legumele la fiert curatam ceapa rosie o taiam felii si o frecam cu sare deasemenea si partea cea verde de praz.Dupa ce am pasat legumele si am format o o pasta intr-o tigaie punem putin ulei de masline lasam sa se incinga si punem bacon impreuna cu usturoiul taiat felii subtiri ,ceapa rosie si prazul ramas .Ideea este ca ele doar sa se inmoaie  .Nu le caliti. Daca amestcul incepe sa se usuce adaugati zeama in care s-au fiert legumele .Cand ceapa rosie si cu prazul s-au inmuiat le resturanam peste morcovul pe care l-am pus separat si pasam totul .Avem 2 compozitii vascoase .Ne vom folosi de zeama de la fiert si vom turna prima data in legumele pasate pana cand compozitia de vine fluida apoi scoatem o parte pentru a face supa in doua culori .Intr-un vas cateva polonice de supa alba .Dupa ce am facut separarea turnam compozitia mai rosiatica unde am avut prazul verde ceapa rosie si bacon peste supa mai alba si amestecem .Potrivim de gust cu sare si piper deasemenea putem adauga si busuioc.Luam o farfurie adanca in care punem un cerc , turnam compozitie de supa si in mijloc punem supa alba deasupra punem crutoane daca nu aveati cerc puteti turna ulterior usor cu un polonic mai mic in mijloc supa alba .Se pot folosi vereturi in special marar .Aceasta supa am vazut-o la o emisiune culinara iar cel care a facut-o este Badici Ovidiu Catalin personal mi-a placut foarte mult si am incercat-o evident am mai improvizat si eu putin .Este o supa foarte buna foarte gustoasa si foarte benefica .Va poate ajuta sa slabiti si sa evitati aglomerarile tubului digestiv .https://www.facebook.com/AdrianButnariu.ro

No comments:

Post a Comment

Va multumesc !